قصه هر شب

    بـــــــاز هم تو
    با ز هم تو
    باز هم نگاه تو
    باز هم سکوت و لبخند تو
    و باز چشمان من که مثل همیشه .....
    دوست ندارم پلک بزنم اما سنگینی اشک سرم را خم
    می کند
    و اشکم را جاری،
    دست خودم نیست
    خو ب حسش می کنم
    بی تاب است
    بر ای رسیدن به تو 
    برای معنا کردن واژه دلتنگی 
    به تو می رسد 
    تو لبخند می زنی
    و به من نگاه می کنی 
    واین قصه نگاه تو و چشمان من است که هر شب
    تکرار می شود. 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا 13 آبان 1384 ساعت 01:03 http://mohajereshiraz.blogsky.com

سلام عیدت مبارک
موفق باشی
با تبادل لینک موافقین ؟
به ما هم سر زنید

سلام و خسته نباشيد خدمت دوست عزيز
طاعات و عباداتت هم قبول حق
وبلاگ زيبايی داری. و از مطالبتون کمال استفاده رو بردم.
اگر وقت کردی به کلبه درويشی ما هم يه سر بزن.
خوشحال ميشم نظرتو راجع به وبلاگ حقير بدونم.
موفق و مويد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد